About Me

My photo
Hey! What's up? I'm faraleeyana from kedah,still in malaysia,17 year old..I want to be success business woman..Hopefully,i want to study in Korea university business school..I like listening korean song everyday..:P..I love my family very strong..I also love leeteuk..I hope can meet him one day..Hehe..View my blog okay? Just follow me..thanks = )

Friday 23 December 2011

Meluatnyerr....

Hmm..naik bosan aku tengok fesbuk,tagged,twitter ni..Nak tau sebab apa?? Ni semua pasal DP la..Kenapa zaman sekarang ni semakin lama banyak orang bubuh DP artis korea? Tak reti nak buh pic sendiri ka..Huh ! Tak paham sungguh hampa ni..Be yourself laa..

Bukan apa pun,cuma nak bagitau yang orang yang suka buh DP korea tu bukan la setuatu yang tertarik menarik pun..Minat2 sudah la..Kalau fanatik sangat pun jangan la sampai muka pun tak mau taruh..Fikir2 kan lah wahai peminat2 korea..Orang susah nak add kalau tak buh gambar,..Aku pun suka jugak dekat korea ni,tapi tak bubuh pun gambar artis kesayangan aku tu..Serius aku meluat+bosan tengok kat majalah epop,klik DP laman sosial tu tak sah kalau tak letak gambar korea..Please,STOP IT lah !

Lman sosial sekarang ni tak boleh nak percaya sangat..Aku kat sini tak de niat langsung nak kutuk or merendahkan semua yang minat k-pop ataupun k-pop sendiri..Just berpada2 la..Artis korea sebenarnya tak mendatangkan faedah pun tuk kita..Tak payah agung2kan sangat mereka okay..Hmm..Minat tak salah ^^


P/s : harap anda semua faham and story ni tak de kena mengena nak kutuk..Apa2 pun KOREA is the BEST EVER <3

No comments:

Post a Comment

Daisypath Happy Birthday tickers