About Me

My photo
Hey! What's up? I'm faraleeyana from kedah,still in malaysia,17 year old..I want to be success business woman..Hopefully,i want to study in Korea university business school..I like listening korean song everyday..:P..I love my family very strong..I also love leeteuk..I hope can meet him one day..Hehe..View my blog okay? Just follow me..thanks = )

Sunday, 25 December 2011

~ 2012~

Pejam celik pejam celik dah nak masuk 2012,sekejap ja kan masa berlalu.Azam baru mesti lah kena ada mintak2 la aku jadi lebih baik dari tahun ni..

Pelajaran + peragai tu mesti lah kena elok lagi..haha..Bab pelajaran ni aku tak lah brapa pandai tahun depan,aku nak tinggalkan peragai aku yang bersikap lemah lembut sangat dengan kawan2,sampai orang nak pijak kepala aku ni,Aku ni pemalas tahap gaban,nak kemas meja pun sampai nak ambek 2 hari baru nak clear,aku basuh baju pun tak berapa reti..Sapu rumah ja aku tau,yang lain2 kureng siket..

Mudah _mudahan aku dapat jadi lebih baik dari tahun 2011 ni..InsyaAllah..Aku nak jadi pelajar cemerlang,Jadi ulat buku la konon,huhu,

Okay,mulai sekarang aku xmau on fesbukk dah,tweet,blogger InsyaAllah~Aku harap tahun depan aku dah tak mau tengok batang idung laptop langsung..Rasanya boleh kot tahan nafsu mengonline laman sosial ni..

Hmm,,hopefully i can be the best student and good person next year ! Okay~

No comments:

Post a Comment