About Me

My photo
Hey! What's up? I'm faraleeyana from kedah,still in malaysia,17 year old..I want to be success business woman..Hopefully,i want to study in Korea university business school..I like listening korean song everyday..:P..I love my family very strong..I also love leeteuk..I hope can meet him one day..Hehe..View my blog okay? Just follow me..thanks = )

Friday 23 December 2011

Lee Seung Gi



Anda nampak tak?? Handsome tak orang ni..hehe..Topik sekarang ni tentang sorang lelaki korea nih..Comey sungguh muka dia,ada satu benda ja aku suka kat dia..Kat hidung dia tu,hidung dia tak mancung tapi tetap cute (yeah! aku tengah perasan sekarang ni) aku kenal dia melalui kawan aku Vanetty budak cina kelas aku,dia ada kalender My Girlfriend Is a Gominho..Aku cuba perhatikan korean boy ni..Tak lah handsome sangat kan..Tapi aku betul2 tertarik bila tengok hidung dia..Hahh!! Aku suka dia laa..Hanya satu sebab ja iaitu *HIDUNG dia* haha..Seung gi saranghaeyo <3

No comments:

Post a Comment

Daisypath Happy Birthday tickers